Известие

Collapse
No announcement yet.

Някои наблюдения в/у охл.с-ма

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Някои наблюдения в/у охл.с-ма

    Преди два дни оставих колата в сервиза на АР във Варна, покрай другото да почистим казанчето, да сменим напукани или дефектни маркучи и съединения и да сменим антифриза.... Взех колата - всичко точно - тръгнах на дълъг път и какво ми направи впечатление - колата взе да загрява и да се включва често перката на радиатора... Антифризът не тече, нивото в казанчето не спада, но стрелката започна да се вдига нагоре, да се включва вентилатора, а до сега вентилаторите съм ги чувал само като включа климатика...
    Някакви идеи защо се получава така?
    AR 166 2,4 jtdm
    NT II 2,7 tdi
    Peugeot 206 1,1
    AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

  • #2
    Лошо обезвъздушаване ?
    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

    Comment


    • #3
      това си помислих и аз, ама не знам как да разбера.....
      AR 166 2,4 jtdm
      NT II 2,7 tdi
      Peugeot 206 1,1
      AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

      Comment


      • #4
        Виж дали ти работи парното, обикновено то страда при въздушна възглавница.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Парното го проверих, духа горещо, ама при външна температура 25 тука, не знам дали това е признак че работи... Не трябва ли системата сама да се обезвъздушава?
          AR 166 2,4 jtdm
          NT II 2,7 tdi
          Peugeot 206 1,1
          AR 155 1,6 ex, AR 145 1,9 jtd ex, MB 124 CE ex

          Comment


          • #6
            Има един винт за обезвъздушаване беше на един маркуч около казанчето
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщение
              Лошо обезвъздушаване ?
              това ще е няма какво друго
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Има един винт за обезвъздушаване беше на един маркуч около казанчето
                Винтовете са два. Единия е непосредствено след радиатора(като застанеш с лице към двигателя най вляво на самия ръб на радиатора отгоре). Другия е до сами казанчето пак отляво.
                На мен като ми доливаха системата развиха напълно и двата. След това наливаха докато потече от радиатора и тогава го завиха. След това продължиха да наливат докато потече и от другия и завиха и него. Накрая доляха до максимум в казанчето. Предупредиха следващите ден два да го наблюдавам и ако спадне да долея (като си го завърти системата дообезвъздушавала).
                sigpic
                Живота е компот и всеки се бори за слива във него.
                АЛФА РОМЕО 156 1,9 JTD предишна
                АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD сегашна 150p.s. 2003г

                Comment

                Working...
                X